- Λεπτομέρειες
- 132
- Έγγραφα και Ύλη κατατακτηρίων εξετάσεων.zip [662.75 KB] [2023-10-20 13:24:22]
Παρακάτω θα βρείτε ενημέρωση από τη Διεύθυνση Ακαδημαϊκών Θεμάτων με συνημμένους τους Κανονισμούς:
α) Ανώτατης Διάρκειας Φοίτησης προπτυχιακών φοιτητών/φοιτητριών
β) Υπέρβασης της Ανώτατης Διάρκειας Φοίτησης προπτυχιακών φοιτητών/φοιτητριών,
γ) Μερικής Φοίτησης προπτυχιακών φοιτητών/φοιτητριών και
δ) Διακοπής Φοίτησης προπτυχιακών φοιτητών/φοιτητριών
όπως εγκρίθηκαν από τη Σύγκλητο του Ιδρύματος στην αρ. 315/1-11-2024 συνεδρίαση της.
Μπορείτε επίσης να βρείτε την παλαιότερη σχετική απόφαση κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο εδώ
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS+ δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές μας να σπουδάσουν, να εκπαιδευτούν, να εργαστούν και να αποκτήσουν εμπειρία στο εξωτερικό. Ειδικότερα οι φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι στο Τμήμα μας από το 2ο έτος σπουδών τους μπορούν να κάνουν χρήση του Προγράμματος ERASMUS+ για να πραγματοποιήσουν:
Οι μετακινήσεις και η διαδικασία συνολικότερα του προγράμματος οργανώνεται κεντρικά από το Γραφείο Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστήμιου, το οποίο φροντίζει για θέματα διοικητικά και οικονομικά (π.χ. διαδικασίες, χρηματοδότηση, έγγραφα κ.ά.) ενώ σε κάθε Τμήμα υπάρχει Ακαδημαϊκός Συντονιστής ο οποίος χειρίζεται θέματα ακαδημαϊκού τύπου (π.χ. Learning Agreement κ.ά.). Ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος και γενικός συντονιστής του προγράμματος ERASMUS+ για το Τμήμα μας είναι ο Καθηγητής Πασχάλης Aρβανιτίδης (
Αναλυτικές Πληροφορίες για το Πρόγραμμα ERASMUS+ που αφορούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τη διαδικασία αίτησης, τη χρηματοδότηση, κ.ά. μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Πανεπιστημίου μας, εδώ.
Tο Τμήμα μας στα πλαίσια του Προγράμματος ERASMUS+ έχει διμερείς συμβάσεις συνεργασίας και ανταλλαγής φοιτητών με 37 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σε 15 χώρες. Αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με τα Ιδρύματα, τον αριθμό θέσεων ανά Ίδρυμα και το ελάχιστο επίπεδο γλωσσικής επάρκειας που απαιτούν μπορείτε να βρείτε εδώ.
Τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων για υποτροφίες του Προγράμματος Erasmus όπως έχουν ορισθεί από την τελευταία Γενική Συνέλευση του Τμήματος έχουν ως εξής
α/α
Κριτήριο επιλογής |
βαρύτητα |
|
1 |
Γνώση αγγλικής γλώσσας |
20% |
2 |
Γνώση γλώσσας της χώρας υποδοχής |
20% |
3 |
Διδακτικές μονάδες φοιτητή (προς σύνολο των μονάδων του έτους) |
20% |
4 |
Βαθμολογία φοιτητή |
40% |
Για την πρακτική άσκηση, σε αντίθεση με τη δράση που αφορά τη μετακίνηση για σπουδές, δεν υπάρχουν διμερείς συμφωνίες που δεσμεύουν και προσδιορίζουν τους προορισμούς μετακίνησης, αλλά αντίθετα οι ίδιοι οι φοιτητές θα πρέπει να αναζητήσουν το φορέα υποδοχής στο εξωτερικό, να επικοινωνήσουν μαζί του και να εξασφαλίσουν ότι θα γίνουν δεκτοί για το συγκεκριμένο διάστημα που τους ενδιαφέρει.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - Χρήσιμες Πληροφορίες
A. Χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει ο φοιτητής: (1) πριν την έγκριση, (2) πριν την μετακίνηση, και (3) με την επιστροφή.
Μπορείτε να βρείτε κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο εδώ
B. Χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με την αναγνώριση των μαθημάτων μετά την επιστροφή
Η αναγνώριση των μαθημάτων γίνεται από την Γενική Συνέλευση του Τμήματος μετά από εισήγηση από τον Ακαδημαϊκό Συντονιστή. Για το σκοπό αυτό οι φοιτητές πρέπει να προσκομίσουν στον Ακαδημαϊκό Συντονιστή τα κατάλληλα αποδεικτικά στοιχεία όπως αναφέρονται στην διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω.
Διαδικασία Αναγνώρισης Μαθημάτων ERASMUS: Μπορείτε να βρείτε τα βήματα της διαδικασίας αναγνώρισης κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο εδώ
Σχετικά έγγραφα: Αίτηση Αναγνώρισης μαθήματος ERASMUS για Φοιτητή (PDF|DOC) | Βεβαίωση Αναγνώρισης μαθήματος ERASMUS από Διδάσκοντα (PDF|DOC) | Υπεύθυνη Δήλωση Αναγνώρισης μαθήματος ERASMUS (PDF|DOC)
Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου πληρότητας των τυπικών προσόντων από την Επιτροπή Αξιολόγησης και Επιλογής (ΕΑΕ) οι υποψήφιοι/υποψήφιες καλούνται σε συνέντευξη.
Η ΕΑΕ συνεδριάζει 3 φορές το χρόνο: Οκτώβριο, Φεβρουάριο και Ιούνιο. Οι αιτήσεις κατατίθενται μέχρι τον προηγούμενο μήνα (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο και Μάϊο).
Οι υποψήφιοι/υποψήφιες πρέπει:
Οι υποψήφιοι, πριν υποβάλουν μια αίτηση, ενθαρρύνονται να επικοινωνήσουν με ένα μέλος ΔΕΠ για να συζητήσουν πιθανά θέματα για τη διατριβή τους.
Οι αιτήσεις αποστέλλονται ηλεκτρονικά με συνημμένα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, όπως αναφέρονται παρακάτω.
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την Αίτηση