Περιγραφή Μαθημάτων
Μάρκετινγκ
- Κατηγορία: 6ο Εξάμηνο
- Διδάσκων : Συμβασιούχος Διδάσκων
Περιγραφή
Διάρκεια: 3 ώρες για 13 εβδομάδες [ECTS: 6]
Περίγραμμα του μαθήματος
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές αρχές και θεωρίες, τα εργαλεία και τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του σύγχρονου επιχειρηματι-κού περιβάλλοντος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις σχέσεις του Mάρκετινγκ με τις υπό-λοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Tα βασικά θέματα που εξετάζονται στο πλαίσιο του μαθήματος είναι:
- η ιδεολογία του Μάρκετινγκ
- το μίγμα του Μάρκετινγκ
- το περιβάλλον του Μάρκετινγκ
- η σχέση, η συμβολή και η θέση του Μάρκετινγκ μέσα στην ευρύτερη κοινωνία
- η συμπεριφορά του καταναλωτή
- η έρευνα Μάρκετινγκ
- η τμηματοποίηση της αγοράς
- η διαχείριση καθώς και η ανάπτυξη και διοίκηση νέων προϊόντων
- οι πολιτικές τιμολόγησης
- η διανομή προϊόντων
- οι δίαυλοι του Μάρκετινγκ
- η προώθηση και προβολή προϊόντων.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:
- Εκτιμούν τις βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ και τη συνεισφο-ρά του τμήματος μάρκετινγκ στην οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης.
- Κατηγοριοποιούν τους καταναλωτές σε επιμέρους ομάδες βάσει συγκεκριμένων μεθόδων τμηματοποίησης.
- Αναπτύσσουν τις κατάλληλες στρατηγικές τοποθέτησης και διαφοροποίη-σης προϊόντων‐υπηρεσιών.
- Σχεδιάζουν αποτελεσματικά το μείγμα μάρκετινγκ ενός προϊόντος/υπηρεσίας.